Kaartje sketch challenge Craft Sensations

Op de facebookpagina van "Craf Sensations" doen ze elke maand een sketch challenge.
De sketch van deze maand vond ik er erg leuk uitzien en daarom ben ik er mee aan de slag gegaan.

Hieronder de sketch alsook de link naar hun facebookpagina.
facebook craftsensations

Aan de hand van deze afbeelding kan je zien hoe je een kaart kan opbouwen.
De exacte afmetingen staan er niet bij, maar meestal gebruik je een basiskaart.
Dan kan je kiezen hoeveel verschil je in je laagjes wil.
Ik heb voor mijn kaart een basis gekozen van 15x15 cm.

Ik toon jullie eerst de gebruikte materialen.
Zowel het papier als de stempels & stansen zijn van "Craft Sensations".
Komen uit een oudere reeks, maar ik durf mijn schaar nooit in mooie papiertjes zetten πŸ˜‚
 Ik maak op voorhand:
1 witte vierkant van 14,5 x 14,5cm.
1 deco vierkant van 14 x 14 cm.
Beiden dienen als achtergrond van je kaart.
2 witte rechthoeken van 11,5 x 5,5cm.
2 rechthoeken uit deco papier van 11 x 5 cm.
1 strook wit papier van 15,5 op 1,5 cm.
1 strook deco papier van 15,5 op 1 cm. Die van mij had ik over van mijn deco achtergrond.
Aan de hand van de sketch ga je dan alles bevestigen.


De blaadjes heb ik uitgestanst en met Distress Oxide van wat kleur voorzien alsook het sleuteltje.
Deze kleef ik met wat vloeibare lijm vast.
De afbeelding die ik gebruikt heb, komt van Pinterest.
Hier kan je 1000'en afbeeldingen vinden. Ik sla ze op en print ze af wanneer ik ze nodig heb.
Ik vind het mooi om deze wat naar voren te brengen dus ik heb foamtape gebruikt.

Dan heb ik mijn doos genomen en gezocht naar bijpassende bloemetjes.
De bloemetjes op deze kaart heb ik allemaal van "webshopmargo"
Ik vind dat ze een mooi aanbod van bloemen hebben en ook fijne service bieden.
De bloemetje maak ik vast met mijn lijmpistool, zodat ze zeker blijven zitten.
Ik heb deze keer geen tekst gestempeld ,omdat ik nog ruimte wil laten voor welke gelegenheid deze kaart kan dienen.


Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden,
Groetjes en nog veel plezier!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Distress Oxide achtergrond

Doosje Tutorial

Tip werkblad